سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت کلایمر دقیق و کارآمد در ساختمانهای چند طبقه

هنگامی که کلایمر به طور تصادفی ساخته می شود ، خطاهای تراز وسعت می یابند. شاید یک سکو از چند سانتیمتر پایین تر از آنچه باشد باید باشد ، اما هیچ آسیبی به آن نمی رسد زیرا فقط یک طبقه وجود دارد که در این مورد جبران می شود. حال تصور کنید چه اتفاقی می افتد وقتی یک سازه چند طبقه این نوع رفتار بی تفاوت را دریافت می کند. هر خطا ده برابر بزرگ می شود. ماده دقیق ، به ویژه هنگامی که مونتاژ مربوط به کلایمر در ساختمانهای چند طبقه است.

خطاهای گنجانیده مکانیکی جمع می شوند

این اشتباه پس از چند سطح آشکار می شود. روش کارآیی ساخت و ساز ناکارآمد است. ارتفاع طناب های خیلی کوتاه یا خیلی بلند جلوه ای تجمعی را نشان می دهد ، بنابراین سکوهای بالاتر با کف ساختمان مطابقت ندارند. شیوه های کار ایمن با این کار ضعیف موازی ساختاری به خطر می افتد ، زیرا کارگران مجاز نیستند که در تلاش غیر منطقی برای جبران شیوه های طراحی بی دقتی ، خود را از تعادل خارج کنند.
کلایمر های چند طبقه

سازه های چند طبقه دقیق و کارآمد الگوهای تکراری هندسی را ایجاد می کنند که با دقت از سطح زمین بالا می روند. از نظر جسمی ، سیستم عامل ها با هر سطح از یک ساختار بلند بی نظیر صف می شوند ، بنابراین یک پیکربندی مانند جعبه ، بار هر تیر و سطح متقابل را توزیع می کند. و اگر این الگو از یک منظر هندسی نامنظم تر فرض کند ، به خوبی ، نقاط گره ای دقیقاً همسان و اتصالات دارای وزن مخصوص می توانند کاملاً مناسب باشند تا از طرح های منحصر به فرد معماری ساختمان آینه کاری کنند.
در حال افزایش برای افزایش ثبات است

حتی بلندترین کلایمر ها به مهاربندی احتیاج دارند که بهتر است با استفاده از شکل مثلث فوق العاده قوی انجام شود. خرپاهای عمودی در حال افزایش با استفاده از بریس های مورب برای ایجاد مثلث عالی ، اما وقتی طرح کلایمر مطابق با یک روش دقیق نعوظ ساخته نشود ، این طرح به سادگی به سمت بالا تکرار نخواهد شد. مثلث ها کج هستند ، نه به ارتفاع زاویه دار ساختمان. در نتیجه ، قاب موقت بار خود را به درستی توزیع نمی کند. چرخش ممکن است رخ دهد و از آنجایی که همه مشکلات از نظر تعداد سطح بزرگنمایی می شوند ، این عامل نوسان باعث عدم ثبات برج خواهد شد.

خطاهای ابعادی تجمعی باعث می شود که چارچوب با ضعیف تر از طبقه های زیادی بلند شود. سکوها و سطوح ساختمان دیگر مطابقت ندارند ، بنابراین کارگران نمی توانند با خیال راحت کار کنند. سرانجام ، اتحادیه هندسی ضعیف بذری از بی ثباتی را به برج وارد می کند ، دانه ای که رشد می کند تا زمانی که به یک خطای ناپایداری در ارتفاع تبدیل شود ، چیزی که تحت تأثیر کوچکترین نسیم و سبکترین پله قرار دارد. با ساختن کلایمر به گونه ای که آینه ای از هندسه چند طبقه ساختمان داشته باشد ، از این مسائل جلوگیری کنید.