سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم بالابر نما سیستم عامل کلایمر

سیستم بالابر نما سیستم عامل کلایمر

یک کلایمر نما معلق ، که به آن داربست معلق یا کلایمر نیز گفته می شود ، دسترسی به طرفین سازه یا نما را برای انواع اهداف امکان پذیر می کند. در مرحله ساخت این کلایمر ها اغلب برای نصب، یا سایر موارد نما ، نقاشی ، آجر کاری و غیره استفاده می شوند.

این کلایمر به صورت عمودی در امتداد یک ساختار حرکت می کنند و کارگران می توانند به صورت افقی روی سبد کلایمر حرکت کنند. همچنین می توان یک کلایمر معلق موقت را به صورت افقی جابجا کرد ، اما این امر نیاز به تنظیم روی سقف دارد که با استفاده از سیستم کلایمر مونوریل امکان پذیر است برای دریافت خدمات و خرید کلایمر مونوریل به تنها شرکت رسمی و فعال در این زمینه به وب سایت http://www.parsianclimber.ir مراجعه فرمایید.

یک کلایمر معلق از سه مؤلفه اصلی تشکیل شده است. خود این کلایمر ، واحدهای بالابر و سیستم لنگرگاه. در زیر قسمت های یک مرحله نوسان را بر اساس سیستم خودمان توضیح خواهیم داد.

سیستم های کلایمر مدولار

بیشتر سیستم عامل کلایمر معلق به عنوان سیستم های کلایمر مدولار ساخته می شوند. به این ترتیب می توان ابعاد سبد کلایمر را متناسب با نیازهای یک پروژه تنظیم کرد.

کلایمر معلق موقت دارای سه ماژول طول متفاوت و یک بخش گوشه ای دو طرفه است که می تواند برای ایجاد یک پیکربندی سفارشی ترکیب شود.

عناصر کلایمر جایگزین داربست معلق باید با محافظ و تابلوهای یکپارچه مونتاز شوند. این کار کارگران را از خطرات احتمالی سقوط محافظت می کند و تضمین می کند که ابزار نمی تواند از یک سبد سقوط کند.

مونتاژ یک سبد فقط سه مرحله ساده و بدون استفاده از هیچ ابزاری را طی می کند. مزیت این سیستم کلایمر هنگام نگاه به فضای ذخیره سازی و حمل و نقل مشهود می شود ، زیرا طرح کامپکت ، سبک وزن است و به راحتی قابل انعطاف است. کل سیستم پلت فرم کلایمر به دلیل ماهیت قابل تاشو بودن ماژول های پلتفرم در قسمت پشتی ون متوسط ??قرار دارد. سبد کلایمر همچنین به کفپوش ضد لغزش مجهز شده اند تا امنیت بیشتر و خطرات لغزش و حین کار را افزایش دهند.

سیستم کلایمر برقی

کلایمر معلق غالباً از خود نیرومند هستند و به بالابر کششی مجهز شده اند تا این سبد را به سطح مورد نیاز برساند.

واحدهای بالابر دارای محدودیت بار کار یا بار دارای امتیاز است که هرگز نباید از آن تجاوز کرد. به همین دلیل بیشتر مقررات نیاز به استفاده از سیستم تشخیص اضافه بار در هنگام استفاده از بستر کاری معلق دارند. بالابر کلایمر نما، دارای یک آشکار ساز اضافه بار است ، این مکانیسم باید از حداکثر ظرفیت استفاده کند و این سیستم را مسدود می کند.

علاوه بر این ، بالابر نما در سیستم های ایمنی مانند محافظت در برابر کج شدن و طناب کشی و سیستم ترمز ثانویه ساخته شده است. محافظت از کج تضمین می کند که یک سبد کلایمر نمی تواند به یک طرف خم شود. سیستم ترمز ثانویه الزامی است و تضمین می کند که در یک اتفاق بی سابقه ای که کابل خراب می شود ، یک سبد نمی تواند فرود بیاید.

لنگرگاه ایمن

آخرین مؤلفه ای که می خواهیم در مورد آن بحث کنیم ، لنگرگاه ایمن است که یک سیستم کلایمر معلق از آن آویزان است. این یا می تواند بازوهای دیوید ، برآمدگی یا پرتوهای سقفی یا لنگرهای کفگیر باشد.

سیستم عامل های معلق موقت با یک طغیان ویژه طراحی و مهندسی شده ایمن هستند. این سیستم از تیرهای آلومینیومی با درجه بالا و وزنهای متضاد تشکیل شده است. مزیت این پرتو سقف این واقعیت است که می توان سیستم را متناسب با پروژه های مختلف تنظیم کرد. ارتفاع ، طول پرتوی داخلی و دسترسی آن همه با شرایط سازگار است.

مقررات ایمنی در مورد کلایمر معلق چیست؟

در کنار مقررات مربوط به کار در ارتفاع ، الزامات خاصی برای کار با داربست معلق وجود دارد. ما از شما می خواهیم قبل از شروع هر کار قدمی مقررات محلی خود را بررسی کنید. در یک سری وبلاگ قبلی ، ما این الزامات را به طور عمیق بررسی کردیم و بین OSHA 1926.451 و EN 1808 مقایسه ای انجام دادیم.

آناتومی یک سیستم عامل معلق را بارگیری کنید

اگر می خواهید در مورد سیستم عامل های معلق کلایمر https://klaymer.ir اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ما به شما این پیشنهاد فوق العاده را میدهیم که به وب سایت رسمی شرکت کلایمر به آدرس https://klaymer.ir مراجعه فرمایید